Вівторок, 01 березня 2016 13:48

Програма «Додаткового соціально-медичного захисту мукачівців»

Оцініть матеріал!
(0 голосів)

 

 

 

І. Загальна характеристика

Програма спрямована на реалізацію державної політики у сфері соціального захисту населення, забезпечення Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про соціальні послуги», Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям», Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в  Україні», Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», та інших законодавчих актів, рішень, розпоряджень міського голови, що гарантують соціальні права, передбачені Конституцією України.

ІІ. Мета програми

Соціальна підтримка жителів м.Мукачева, одиноких малозабезпечених пенсіонерів, інвалідів І-ої та ІІ-ої групи інвалідності, а також інших громадян і сімей, які опинилися в надзвичайних життєвих ситуаціях і, внаслідок  складних обставин, не можуть подолати їх самостійно. Крім того, адресна матеріальна допомога на дороговартісне лікування, складні хірургічні втручання й тривалу реабілітацію осіб, матеріальний стан яких не дозволяє їм самостійно оплатити ці витрати.

ІІІ. Перелік завдань і заходів програми

п.3.1. Адресна матеріальна допомога на оплату за користування житлом (квартирна плата) і комунальними послугами (газом, електроенергією, водопостачанням, водовідведенням та вивозом сміття) в межах соціальних норм, визначених чинним законодавством і з врахуванням частини пільг, які оплачуються з Державного бюджету, делегатам І з’їзду Союзу молоді Закарпатської України та сім’ям загиблих учасників АТО, яким присвоєно статус Почесних громадян м.Мукачева.

п.3.2. Матеріальна допомога на лікування, крім косметологічних послуг та ЕКО на :

-  дороговартісне та тривале лікування диспансерних хворих;

- складні хірургічні  втручання;

- травматологічні імпланти і матеріали при пошкодженні кісток;

- онкологічні захворювання, хіміотерапію;

- лікування дороговартісних офтальмологічних захворювань;

- ендопротезування суглобів;

- тривалу та дороговартісну реабілітацію дорослих та дітей інвалідів, крім санаторно-курортного лікування.

п.3.3. Фінансування заходів з нагоди відзначення Дня Перемоги (святковий обід).

п.3.4. Матеріальна допомога (до 1000 грн.):

- ветеранам ВВВ з нагоди відзначення Дня визволення Мукачева від фашистських загарбників;

- учасникам бойових дій з нагоди Дня виведення радянських військ з Афганістану;

- учасникам АТО з нагоди Дня Захисника Вітчизни;

- ліквідаторам аварії на ЧАЕС з нагоди Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС;

- інвалідам І-ї та ІІ-ї групи з нагоди Дня інвалідів;

- дітям, загиблих в АТО військовослужбовців (до досягнення ними 23-річного віку) з нагоди Дня Святого Миколая.

п.3.5. Матеріальна допомога сім’ям на придбання гігієнічних підгузок для дітей з інвалідністю та для дорослих лежачих осіб, чий матеріальний стан не дозволяє оплачувати такі витрати (400 грн.).

п.3.6. Матеріальна допомога громадянам з нагоди ювілеїв  (85, 90, 95, 100 і більше років) (500 грн.).

п.3.7.  Матеріальна допомога громадянам, які опинилися в надзвичайних життєвих ситуаціях і, внаслідок  складних обставин чи матеріальної скрути,  не можуть подолати їх самостійно (до 10 000 грн.).

п.3.8. Матеріальна допомога  на поховання особи, яка не досягла пенсійного віку та на момент смерті не працювала і не була зареєстрована у центрі зайнятості, як безробітна; самотньої особи пенсійного віку; бездомної особи. Допомога надається виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалась поховати померлого (до 1500 грн.)

п.3.9. Матеріальна допомога для оплати транспортних послуг служби таксі особам з інвалідністю, які через специфіку захворювання і фізичного стану здоров’я не можуть користуватися необлаштованим для їхніх потреб громадським транспортом (300 грн.)

ІV. Порядок надання адресної матеріальної допомоги.

Рішення про надання чи відмову у наданні матеріальної допомоги за всіма пунктами Програми приймає та затверджує Комісія з питань виконання програми «Додаткового соціально-медичного захисту мукачівців» на 2017 рік (далі – Комісія), про що ведеться Протокол засідання Комісії.

Надання матеріальної допомоги за п.3.2, п.3.4, п.3.5, п.3.6, п.3.7, п.3.8 і п.3.9, яке здійснюється за особистим зверненням громадян, за клопотанням депутатів міської ради або громадських організацій – це адміністративна послуга, яку слід реєструвати у Центрі надання адміністративних послуг виконавчого комітету Мукачівської міської ради. Для одержання адресної грошової допомоги заявник долучає до заяви встановленого взірця (видається у Центрі надання адміністративних послуг) усі необхідні підтверджуючі документи, передбачені Інформаційною карткою адміністративної послуги. При деяких видах допомоги заявник зобов’язаний заповнити декларацію встановленого взірця про майновий стан (видається у Центрі надання адміністративних послуг).

Винятком можуть бути поштові або телефонні звернення від малозабезпечених осіб, які просять надати матеріальну допомогу (крім допомоги на дороговартісне лікування), але, внаслідок об’єктивних обставин (стан здоров‘я, за віком тощо), не можуть самостійно зібрати й подати до ЦНАПу пакет необхідних документів. У таких випадках Комісія бере до розгляду надіслані листи з проханням про допомогу та зафіксовані телефонні звернення. До них обов’язково долучається акт обстеження матеріально-побутових умов заявника, який складають соціальні інспектори.

Матеріальна допомога за п.3.1, п.3.3 надається за відповідними заявами-зверненнями від громадських організацій на ім’я начальника управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Мукачівської міської ради.

Для отримання всіх видів матеріальної допомоги, передбачених Програмою «Додаткового соціально-медичного захисту мукачівців» на 2017 рік, внутрішньо переміщені особи надають копію довідки про взяття на облік у м.Мукачеві, яка видається відповідно до «Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №509 від 01 жовтня 2014 року.

Виплата матеріальної допомоги здійснюється на банківські рахунки завників (або поштовим переказом) з моменту надходження коштів на рахунок головного розпорядника коштів.

V. Перелік необхідних документів, рішень та додаткових погоджень і вимог для кожного виду допомоги.

5.1. Матеріальна допомога на оплату за користування житлом (квартирна плата) і комунальними послугами (газом, електроенергією, водопостачанням, водовідведенням та вивозом сміття) в межах соціальних норм, визначених чинним законодавством і з врахуванням частини пільг, які оплачуються з Державного бюджету, делегатам І з’їзду Союзу молоді Закарпатської України та сім»ям загиблих учасників АТО, яким присвоєно статус Почесних громадян м.Мукачева:

- плата здійснюється щомісяця впродовж 2017 року на підставі рішення Комісії, яка на початку року затверджує список кандидатів за поданням відповідних громадських організацій та спілок.

5.2. Матеріальна допомога на дороговартісне лікування, (крім косметологічних послуг та ЕКО):

- заява про надання допомоги (видається в Центрі надання адміністративних послуг);

- декларація про майновий стан заявника (видається в Центрі надання адміністративних послуг);

- заключення ЛКК Мукачівської ЦРЛ (для дорослих) і Мукачівської ОДЛ (для дітей), або висновок відділу охорони здоров’я Мукачівського міськвиконкому;

- копія паспорта;

- копія ідентифікаційного коду;

-довідка про доходи за останні шість календарних місяців, що передують місяцю звернення (для працездатної особи, яка потребує лікування і всіх працюючих членів її сім’ї);

-копія пенсійного посвідчення (для членів сім’ї пенсійного віку);

-копія посвідчення інваліда чи посвідчення отримувача соціальної допомоги (якщо є такі члени сім’ї);

- реквізити банківського рахунку.

Після надходження до УПСЗН пакету документів з Центру надання адміністративних послуг соціальні інспектори складають акт обстеження матеріально-побутових умов заявника і долучають його до справи та розглядаються Комісією. В окремих випадках, за рішенням Комісії з питань виконання Програми «Додаткового соціально-медичного захисту мукачівців» на 2017 рік, до відділу охорони здоров’я для додаткових консультацій та уточнень можуть скеровуватися медичні документи заявників.

У разі, якщо сума допомоги перевищує 50 000 гривень, питання про надання допомоги виноситься на розгляд виконавчого комітету Мукачівської міської ради.

Звіт про використані за призначенням кошти з підтверджуючою документацією (оплаченими рахунками, чеками) заявник зобов’язаний подати в управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Мукачівської міської ради у двомісячний термін після проведення лікування. Якщо звіт про використані кошти не буде надано, або долучені чеки не будуть відповідати прописам довідки ЛКК, заявник змушений буде повернути отриману суму допомоги до місцевого бюджету, а у разі ігнорування  заявнику будуть направлені досудові претензії, та направлено до суду позов про примусове стягнення виділеної суми.

5.3. Фінансування заходів з нагоди відзначення Дня Перемоги:

- заява-звернення громадських організацій, в якому чітко зазначається перелік заходів і кошторис.

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Мукачівської міської ради відповідно до договору, складеного з надавачем послуг, перераховує кошти безпосередньо на рахунок виконавця послуги.

5.4. Матеріальна допомога (ветеранам ВВВ з нагоди відзначення Дня Перемоги; учасникам бойових дій з нагоди Дня виведення радянських військ з Афганістану; учасникам АТО з нагоди Дня Захисника Вітчизни; ліквідаторам аварії на ЧАЕС з нагоди Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС; інвалідам І-ї та ІІ-ї групи з нагоди Дня інвалідів; дітям, загиблих в АТО військовослужбовців (до досягнення ними 23-річного віку) з нагоди Дня Святого Миколая):

- заява-звернення відповідних громадських організацій з долученим списком осіб, яким належить виплатити матеріальну допомогу та з обов’язковим вказанням адреси їхнього фактичного місця проживання, куди буде здійснено поштовий переказ. Кожен аркуш зі списком повинен бути завірений печаткою організації та підписом відповідальної особи.

Суму матеріальної допомоги визначає Комісія. Її розмір не повинен перевищувати 1 000 грн.

5.5. Матеріальна допомога сім’ям на придбання гігієнічних підгузок для дітей з інвалідністю та для дорослих лежачих осіб, чий матеріальний стан не дозволяє оплачувати такі витрати (подається раз на рік)

-заява встановленого взірця (видається в  Центрі надання адміністративних послуг);

-декларація про майновий стан (видається в Центрі надання адміністративних послуг);

-копія паспорта заявника;

-копія коду заявника;

-копія посвідчення інваліда;

-ІПР, де особі з інвалідністю рекомендовано використання памперсів.

Після надходження до управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Мукачівської міської ради пакету документів для отримання допомоги з Центру надання адміністративних послуг соціальні інспектори складають акт обстеження матеріально-побутових умов заявника і долучають його до справи на розгляд Комісії. Матеріальна допомога надається щомісяця з моменту надходження заяви і до кінця поточного року.

5.6. Матеріальна допомога  літнім людям з нагоди ювілеїв (85, 90, 95, 100 і більше років):

- заява встановленого взірця (видається в ЦНАПі);

- ксерокопія паспорта заявника;

- копія ідентифікаційного коду заявника.

5.7. Матеріальна допомога громадянам, які опинилися в надзвичайних життєвих ситуаціях і, внаслідок  складних обставин чи матеріальної скрути,  не можуть подолати їх самостійно.

- заява встановленого взірця (видається у Центрі надання адміністративних послуг і) із додатком, в якому заявник повинен пояснити, які саме життєві труднощі його спіткали;

-декларація про майновий заявника (видається в Центрі надання адміністративних послуг);

- ксерокопія паспорта заявника;

- ксерокопія ідентифікаційного коду заявник.

Після отримання пакету документів з Центру надання адміністративних послуг у соціальні інспектори складають акт обстеження матеріально-побутових умов заявника і долучають його до справи на розгляд Комісії. Комісія бере також до розгляду письмові та телефонні звернення громадян, яким необхідна матеріальна допомога, якщо дані особи через певні складні обставини чи стан здоров’я не можуть самостійно подати до ЦНАПу визначений пакет документів.

5.8. Матеріальна допомога на поховання особи, яка не досягла пенсійного віку та на момент смерті не працювала і не була зареєстрована у центрі зайнятості, як безробітня; самотньої особи пенсійного віку; бездомної особи:

- заява про надання допомоги від виконавця волевиявлення померлого або заявника, який поніс витрати на поховання (видається в Центрі надання адміністративних послуг);

- свідоцтво про смерть особи;

- документи, які підтверджують статус особи (не досягла пенсійного віку та на момент смерті не працювала і не була зареєстрована у центрі зайнятості, як безробітна; самотньої особи пенсійного віку; бездомної особи), чиє поховання відшкодовується за рахунок місцевого бюджету;

-документи, які підтверджують оплату поховання;

-ксерокопія паспорта заявника;

- копія ідентифікаційного коду.

5.9. Матеріальна допомога для оплати транспортних послуг служби таксі особам з інвалідністю, які через специфіку захворювання і фізичного стану здоров’я не можуть (пересуватись) користуватися необлаштованим для їхніх потреб громадським транспортом (особи, які пересуваються на візочках та незрячі):

- заява встановленого взірця (видається у Центрі надання адміністративних послуг);

- посвідчення інваліда 1-ї або 2-ї групи;

- довідка МСЕК із зазначенням вказаних вад.

Оплата здійснюється на підставі чеків про проїзд на таксі і не може перевищувати 300 гривень в місяць.

V. Координація та контроль за ходом виконання програми

Координацію дій за ходом виконання Програми здійснює управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Мукачівської міської ради.

Бухгалтерський облік використання коштів здійснюється відповідно до діючого порядку організації бухгалтерського обліку.

Контроль за використанням коштів здійснюється головним розпорядником коштів.

Відповідальний виконавець щоквартально готує та подає відділу економічного розвитку та транскордонного співробітництва виконавчого комітету Мукачівської міської ради і фінансовому управлінню Мукачівського міськвиконкому узагальнену інформацію про виконання заходів Програми .

Прочитано 1215 разів

ГАЛЕРЕЯ

Контактна інформація

Facebook Like Box